16.5.11

Aias a les Festes de Maig de Badalona


Després de l'agradable sorpresa que va ser l'aparició del primer disc d'Aias, tenia moltes ganes de veure-les en directe. Ahir en vaig tenir l'oportunitat: tocaven a les Festes de Maig de Badalona, al parc de Ca l'Arnús. D'entrada he de dir que el lloc em va encantar: dins d'un parc força gran, dalt d'un petit turonet, una petita esplanada d'herba, un escenari, un bar i taules i cadires a la fresca. Tot plegat molt recollit i acollidor. Mireu quina verdor que es veu darrere l'escenari, a la fotografia!
El concert d'Aias va ser breu: posem-hi trenta-cinc minuts. Queda clar que, ara per ara, tenen poc repertori: el disc i poca cosa més. Per altra banda, i amb l'excepció de Laia Aubia, molt més fresca i desimbolta tocant la bateria i cantant, les vaig veure força insegures dalt l'escenari: potser hi té a veure que la perícia instrumental no és el seu fort. Però tot això no treu que ahir m'ho passés la mar de bé ballant cançons com "A la piscina", "Tu manes", "Moto", "Quan tornis demà", "Amunt i avall" o "La truita". Si és que tenen una pila de cançons encantadores, aquestes noies! Res: que m'agradarà tornar-les a veure en directe en altres ocasions.
Endavant, Aias!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Doncs a mi m´agradaren força i a més música indie i en català!
Seguiu així senyores!