2.1.14

El Petit de Cal Eril, "Amb tot"

Amb aquesta cançó vaig començar el 2014 amb la família i els amics. Feliç any nou!


amb tot només quedo
jo tan sols un tros
de vent que se'n va
com tot a l'infinit 

amb molt d'esforç 
em faig sentir més lliure
quan tot m'empeny 
al fons, a l'abisme 

conèixer-vos a tots 
és tan bonic que em fa viure
que em fa créixer 
i ser petit alhora 

llavors tempestes 
com tots els dimecres 
moixons amagueu-vos 
que és tard i vol ploure 

amics de les plantes 
amics de tots nosaltres 
ningú ens traurà mai 
les ganes de viure 

amb tota la paciència 
de mossegar les ungles 
amb aquesta peresa 
t'enlaires tot d'una 

com molt abans somiaves 
tan alt que no hi arribes 
ningú ens traurà mai 
les ganes de riure 

amb totes les coses 
que et fan sentir lliure 
amb tan sols aquestes 
val la pena viure